Fashioneshop background image

Συχνές Ερωτήσεις

 

Ποιοί είμαστε

Δείτε την παρουσίαση μας στην σελίδα  "Εταιρικό Προφιλ"

  ^ κορυφή

Με ποιούς τρόπους μπορώ να επικοινωνήσω μαζί σας;

Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας

  • είτε μέσω της φόρμας επικοινωνίας που βρίσκεται στην ειδική σελίδα Επικοινωνίας άμεσα διαθέσιμη.
  • είτε μέσω κινητού τηλεφώνου για άμεση επικοινωνία στο 6937079170
  • είτε μέσω φαξ/σταθερής τηλεφωνίας στο 2106659257
  • Σε κάθε περίπτωση θα χαρούμε με την επικοινωνία σας μαζί μας!

Παρατήρηση: ο πιό γρήγορος τρόπος απόκρισης είναι μέσω της φόρμας στην σελίδα Επικοινωνίας

^ κορυφή

Πρόβλημα με την επικοινωνία με email

Εάν επικοινωνήσετε μαζί μας και δεν λάβετε απάντηση, παρακαλούμε ελέγξτε αν το email μας είναι αποκλεισμένο, έχει σταλεί στα spam/junk emails. Εμείς απαντάμε εντός 24 ωρών. Στην περίπτωση που χρησιμοποιήσετε την φόρμα στη σελίδα Επικοινωνίας παρακαλούμε όπως είστε προσεκτικοί με την πληκτρολόγηση της διεύθυνσης email σας.

Αρκετοί email clients (Outlook Express, Yahoo κ.α.) κάνουν αποκλεισμό των εικόνων που έχει κάποιο email, πατώντας στο ειδικό μήνυμα που θα σας βγάλει ο δικός σας μπορείτε να δείτε τις αποκλεισμένες εικόνες. 

Επίσης, θα προτείναμε να κάνετε προσθήκη τομέα αποστολεα(@fashioneshop.gr) στη λίστα ασφαλών αποστολέων. Εαν αντιμετωπίσετε πρόβλημα επικοινωνήστε μαζί μας στη σελίδα Επικοινωνία αναγράφωντας το email σας και τον email client που έχετε (Outlook Express, Yahoo, Hotmail κ.α) ωστε να σας αποστείλουμε ακριβείς οδηγίες.

  ^ κορυφή

Πώς ξέρω ότι το ρούχο/παπούτσι θα μου κάνει;

Η εφαρμογή του ρούχου στο σώμα φαίνεται από την τοποθέτησή του στην κούκλα  - μοντέλο. Προσπαθούμε να ανεβάζουμε στο site για κάθε προϊόν όσες περισσότερες εικόνες γίνεται (μπροστινή, πίσω, πλάι, λεπτομέρειες) ώστε να γίνεται αντιληπτή η φόρμα κάθε ρούχου. Σας συμβουλεύουμε να διαβάζετε το πεδίο περιγραφή και το πεδίο λεπτομέρειες κάθε προϊόντος καθώς εκεί θα βρείτε χρήσιμες πληροφορίες όπως υφή, μετρήσεις, προτάσεις συνδιασμού κ.α. Επίσης μπορείτε να δείτε το  "αντιστοίχιση μεγεθών" που υπάρχει στο δεξί μενού.
Σε κάθε περίπτωση, εφόσον έχετε παραγγείλει ένα ρούχο/παπούτσι που τελικά δεν σας έκανε, μπορείτε να το αλλάξετε. Για περισσότερες λεπτομέρειες διαβάστε και την ενότητα επιστροφές.

  ^ κορυφή

Μπορώ να αγοράσω προϊόντα με τιμολόγιο;

Είμαστε εταιρεία λιανικής και εμπορευόμαστε μόνο λιανική. Για να σας εκδώσουμε τιμολόγιο πρέπει να βάλετε ως διευθυνση αποστολής την επαγγελματική σας διευθυνση και στα σχόλια της παραγγελίας να αναφέρετε το ΑΦΜ , την ΔΟΥ και το επάγγελμα σας.

  ^ κορυφή

Έχω μία ερώτηση που δεν τη βρίσκω σε καμία από τις κατηγορίες στο αριστερό μενού..

Με χαρά μας να απαντήσουμε στις απορίες σας! Πατήστε εδώ για να οδηγηθείτε στη σελίδα επικοινωνίας (προσβάσιμη σε κάθε σελίδα, η επιλογή της βρίσκεται στο μενού στο κάτω μέρος της σελίδας) .

^ κορυφή

Το Site (fashioneshop.gr) δεν λειτουργεί όπως θα περίμενα στον υπολογιστή μου

Αν χρησιμοποιείτε κάποιον παλιό browser (πχ Internet Explorer 5 -6) ενδέχεται να υπάρχουν προβλήματα συμβατότητας. Περιηγηθείτε καλύτερα στο fashioneshop.gr με Chrome ή Firefox.

^ κορυφή

πως παραγγελνω

Πρέπει να είμαι χρήστης για να ψωνίσω;

Δε χρειάζεται να είστε εγγεγραμμένος χρήστης για να πραγματοποιήσετε αγορά.
Όμως κερδίζετε με το να γίνετε μέλος της fashioneshop:
Οι αγορές σας θα είναι ευκολότερες και γρηγορότερες καθώς τα στοιχεία σας συμπληρώνονται αυτόματα στη φόρμα παραγγελίας (μπορείτε φυσικά να τα αλλάξετε όποτε το επιθυμείτε στην επιλογή ο λογαριασμός μου)

  • έχετε πλήρες ιστορικό των αγορών σας
  • κάνετε οικονομία μέσα από εκπτωτικές προσφορές στις οποίες συμμετέχουν μόνο τα μέλη της fashioneshop

 ^ κατηγορία  ^ κορυφή

Πώς πραγματοποιώ αγορά;

Είναι πολύ απλό! Δε χρειάζεται να είστε εγγεγραμμένος χρήστης ωστόσο αν εγγραφείτε οι αγορές σας θα είναι ταχύτερες και με προνόμια. Μπορείτε να περιηγηθείτε στο site ή να πάτε κατευθείαν στην κατηγορία που σας ενδιαφέρει (π.χ.  φορέματα) και
1. Βρίσκετε το προϊόν που σας ενδιαφέρει, και αφού κάνετε κλικ επάνω του οδηγείστε στη σελίδα του προϊόντος όπου θα δείτε περιγραφή, λεπτομέρειες, διαθέσιμα μεγέθη κ.α.
2. Επιλέγετε μέγεθος  και πατάτε προσθήκη στo καλάθι.
3. Στην οθόνη το καλάθι μου μπορείτε να επιθεωρήσετε ό,τι έχετε επιλέξει. Εάν θέλετε να διαγράψετε το προϊόν, πατήστε το "διαγραφή x" και το "ενημέρωση καλαθιού".
4. Πατήστε το "ολοκλήρωση" για να προχωρήσετε στην αγορά ή πατήστε συνέχιση αγορών για να επιστρέψετε στην κατηγορία προϊόντος.
Ό,τι προϊόντα έχετε επιλέξει βρίσκονται στην επιλογή το καλάθι μου στα δεξιά της οθόνης σας.

^ κατηγορία  ^ κορυφή

Μπορώ να ακυρώσω την παραγγελία μου;

Για οποιαδήποτε ακύρωση μιας παραγγελίας (ολικά ή μερικά) θα πρέπει να στείλετε email στο orders@fashioneshop.gr ή fax στο 2106659257. Η δυνατότητα αυτή σας προσφέρεται μέχρι τη στιγμή που θα σας ενημερώσουμε για την αποστολή της παραγγελίας σας. Μετά το χρονικό αυτό σημείο δεν είναι δυνατή η ακύρωση.

^ κατηγορία  ^ κορυφή

πληρωμες

Ποιοί είναι οι τρόποι πληρωμής;

Οι τρόποι πληρωμής για παραγγελίες εντός Ελλάδας είναι οι εξής:

1. PayPal
To PayPal είναι ένας πολύ διαδεδομένος και ασφαλής τρόπος για την αποστολή χρημάτων στο διαδίκτυο. Είναι μία διεθνής τρίτη έμπιστη οντότητα ανάμεσα στο κατάστημα και τον πελάτη. Το PayPal δεν εκθέτει ή πουλά τις οικονομικές σας πληροφορίες.

2. Πιστωτική ή Χρεωστική κάρτα Visa ή MasterCard
Μόλις ολοκληρώσετε την παραγγελία σας ανακατευθύνεστε για την πληρωμή στην ασφαλή ιστοσελίδα της τράπεζας Eurobank. Ενημερώνεστε για την χρέωση, πληκτρολογείτε τα στοιχεία της πιστωτικής/χρεωστικής σας κάρτας και η διεκπεραίωση της πληρωμής γίνεται με απόλυτη ασφάλεια επικοινωνίας (SSL 128 bit) από την Eurobank. Με την ολοκλήρωση σας στέλνεται άμεση ενημέρωση.
      
3. Αντικαταβολή
Η εξόφληση της παραγγελίας σας γίνεται με μετρητά στον courier κατά την παράδοση των προϊόντων αγοράς σας. Αυτή η μέθοδος πληρωμής χρεώνετε €1.

4. Κατάθεση σε Τραπεζικό Λογαριασμό
Η εξόφληση της παραγγελίας σας γίνεται με κατάθεση σε έναν από τους  τραπεζικούς λογαριασμούς που αναγράφονται στην φόρμα επιβεβαίωσης.
Σε αυτή τη περίπτωση θα πρέπει να αποστείλετε το αποδεικτικό κατάθεσης - προσοχή να αναγράψετε επάνω τον κωδικό παραγγελίας- με fax στο 210 6659257 ή μέσω e-mail στο orders@fashioneshop.gr 

Σε περίπτωση που κάποιος από τους παραπάνω τρόπους δεν σας βολεύει,  επικοινωνήστε μαζί μας. ώστε να σας βοηθήσουμε να πραγματοποιήσετε την παραγγελία σας.

Σας επισημαίνουμε ότι σε περίπτωση μη πληρωμής της παραγγελίας σας εντός 5 εργάσιμων ημερών η παραγγελία θα ακυρώνεται

^ κατηγορία  ^ κορυφη

Πώς διασφαλίζεται η ασφάλεια των συναλλαγών μου;

Οι ηλεκτρονικές σας συναλλαγές μέσω πιστωτικής κάρτας δεν πραγματοποιούνται στον ιστοχώρο του ηλεκτρονικού μας καταστήματος αλλά μεταφέρεστε με ανακατεύθυνση (redirection) είτε στην ασφαλή σελίδα του paypal είτε στην ασφαλή πλατφόρμα της Eurobank. Η Eurobank παρέχει τις υπηρεσίες SSL 128 bit  κρυπτογράφησης, ταυτοποίησης, αυθεντικοποίησης. Τα στοιχεία της πιστωτικής κάρτας πληκτρολογούνται απο εσάς σε σελίδα που φιλοξενείται στον web server της Eurobank και αποστέλλονται στον κεντρικό server της τράπεζας με σύνδεση που προστατεύεται από το πρωτόκολλο SSL. Με την ολοκλήρωση της συναλλαγής επιστρέφετε στις σελίδες της fashioneshop.gr. Τα στοιχεία της πιστωτικής σας κάρτας δεν αποθηκεύονται πουθενά, και η fashioneshop δεν εμπλέκεται σε κανένα στάδιο της διαδικασίας.

^ κατηγορία  ^ κορυφή

αποστολη

Ποιά είναι η χρέωση της αποστολής μου;

Για Ελλάδα:
Η χρέωση αποστολής είναι ΔΩΡΕΑΝ για παραγγελίες αγοραστικής αξίας ίσης ή και μεγαλύτερης των 30 ευρώ (>= 30€). Για παραγγελίες μικρότερες των 30 ευρώ (< 30 €) η χρέωση είναι 2.5 €. Δεν υπάρχει έξτρα χρέωση για αριθμό αντικειμένων, δηλαδή είτε αγοράσετε ένα προϊόν, είτε τρία προϊόντα είτε δέκα, η χρέωση θα υπολογιστεί όπως αναφέρθηκε παραπάνω βάση της συνολικής αξίας αγορών. 
Η αγοραστική αξία είναι η αξία του προϊόντος όπως αναγράφεται ως τελική τιμή στο site.
Τα παραπάνω ισχύουν εφόσον ακολουθηθεί η βασική διαδικασία παράδοσης, για ειδικές συνθήκες παράδοσης (π.χ. Σάββατο, ραντεβού κοκ) εφόσον τις επιθυμείτε θα σας ενημερώσουμε για τις ειδικές χρεώσεις.

^ κατηγορία  ^ κορυφή

Σε πόσο χρόνο από την ημέρα της παραγγελίας μου θα έρθουν τα προϊόντα?

Εξαρτάται από το πότε έχετε δώσει την παραγγελία σας και από τον τρόπο πληρωμής που έχετε επιλέξει.
Τα προϊόντα μας παραδίδονται μέσα σε 24 με 48 ώρες κατά τις εργάσιμες μέρες (Εκτός ορισμένων περιοχών της νησιωτικής χώρας 1 - 3 μέρες ή δυσπρόσιτων περιοχών που παραδίδονται σε 1-5 ημέρες).
Εάν κάνετε την παραγγελία σας μέχρι τις 15.00 η ώρα το αργότερο, θα επεξεργαστεί από το σύστημα την ίδια ημέρα και θα αποσταλούν στην courier προς παράδοση την ίδια μέρα (εφ'όσον υπάρχει απόθεμα και είναι δυνατό να ελεγχθεί η αποπληρωμή τους).
Σε περίπτωση που κάποιο από τα προϊόντα που ζητήσατε δεν υπάρχει ή συντρέχει κάποια δυσκολία,θα επικοινωνήσουμε μαζί σας για να σας ενημερώσουμε είτε τηλεφωνικά είτε με e-mail. Σε αυτή τη περίπτωση μπορεί είτε να σας παραδοθεί η παραγγελία σας χωρίς το προϊόν που παρουσιάζει έλλειψη, είτε να αποφασίσετε αν θέλετε να πραγματοποιηθεί η παραγγελία σας κάτω από τις συνθήκες που θα προκύψουν.
Εάν η παραγγελία φτάσει στο σύστημά μας μετά τις 15.00, το πιθανότερο είναι να επεξεργαστεί την επόμενη εργάσιμη μέρα. Εμείς θα κάνουμε ότι είναι δυνατό για την καλύτερη και ταχύτερη εξυπηρέτησή σας!
Για  παραγγελίες εντός Σαββατοκύριακου, οι αποστολές δίνονται στην courier Δευτέρα 08.00 για αποστολή.
Για παραγγελίες που ο τρόπος πληρωμής είναι κατάθεση σε Τραπεζα, η παραγγελία θα επεξεργαστεί μόλις μας στείλετε το αποδεικτικό κατάθεσης όπως προβλέπεται.

^ κατηγορία  ^ κορυφή

Τι μέρες και ώρες γίνονται οι παραδόσεις;

Οι ώρες παράδοσης είναι πρωϊνές ωραρίου 9:00 με 18.00 κατά τις εργάσιμες μέρες Δευτέρα έως και Παρασκευή. Για αυτές τις ώρες ισχύουν οι αναφερόμενες χρεώσεις. Εάν θελήσετε κάποια συγκεκριμένη ώρα ( π.χ. να παραλάβετε μεταξύ 9 - 11 κοκ), ή παράδοση Σάββατο ή άλλες ειδικές συνθήκες παράδοσης τότε γράψτε το στα σχόλια, ή επικοινωνήστε μαζί μας στέλνοντάς μας ενημερωτικό email με τον κωδικό παραγγελίας σας και την επιθυμία σας, ή φαξ ώστε να σας ενημερώσουμε για την επιπλέον χρέωση βάσει των ειδικών συνθηκών παράδοσης που επιθυμείτε.

^ κατηγορία  ^ κορυφή

Σε τι συσκευασία έρχονται τα προϊόντα μου?

Τα προϊόντα που αγοράζετε τοποθετούνται με φροντίδα μέσα σε ειδικό φάκελο που τα κρατά καθαρά, απορροφά τους κραδασμούς και μειώνει το τσαλάκωμα (εάν είναι ρούχο) και την ταλαιπωρία. Έπειτα συσκευάζονται σε ένα πρακτικό κουτί, και είναι έτοιμα για παράδοση.

Εάν θέλετε να συσκευασθούν τα προϊόντα με διαφορετικό τρόπο θα πρέπει να το αναφέρετε στο πεδίο σχόλια στο βήμα 4 - Ολοκλήρωση παραγγελίας. 

^ κατηγορία  ^ κορυφή

επιστροφες

Μπορώ να επιστρέψω ένα προϊόν?


Ναι! Μπορείτε να επιστρέψετε το προϊόν και να πάρετε τα χρήματά σας πίσω!

Διαβάστε αναλυτικά παρακάτω:

Οι πελάτες μας διατηρούν το δικαίωμα να επιστρέψουν προϊόντα τα οποία παρέλαβαν μέσα σε 10 ημέρες από την ημερομηνία παραλαβής. Τα έξοδα αποστολής σε περίπτωση που το επιστρέφετε επειδή αλλάξατε γνώμη για την αγορά σας, επιβαρύνουν εσάς και για επιστροφή προϊόντος με εμπορική αξία άνω των 100 €, η συσκευασία πρέπει να είναι ειδική, έτσι ώστε να αποφευχθεί οποιαδήποτε βλάβη του προϊόντος. Σε κάθε περίπτωση οποιαδήποτε ζημία στο προϊόν κατά την επιστροφή του προς εμάς, βαρύνει αποκλειστικά τον χρήστη.

Επιστροφές γίνονται δεκτές μόνο εφόσον τα προϊόντα που επιθυμείτε να επιστρέψετε βρίσκονται στην ίδια αχρησιμοποίητη κατάσταση στην οποία τα παραλάβατε, η συσκευασία θεωρείται μέρος του προϊόντος. Εάν κάποιο προϊόν δεν επιστρέφεται θα αναφέρεται ρητά στην περιγραφή του προϊόντος.

Για την αποφυγή δικής σας ταλαιπωρίας, σας συνιστούμε να ελέγχετε προσεκτικά κατά τη στιγμή της παράδοσης της παραγγελίας σας την κατάσταση των προϊόντων και το άθικτο της συσκευασίας τους, προκειμένου να διαπιστωθούν τυχόν εμφανή ελαττώματα (π.χ. χαλασμένη συσκευασία, λάθος είδος κλπ).

Για την επιθυμία σας να μας επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε θα πρέπει να επικοινωνησετε μαζί μας στο email orders@fashioneshop.gr ή στο φαξ 210 6659257 αναφέροντας τον κωδικό παραγγελίας ή  το ονοματεπώνυμο σας.

Σε περίπτωση επιστροφής των προϊόντων και αναλόγως αφενός του τρόπου που επιλέξατε να πληρώσετε την παραγγελία σας και αφετέρου του τρόπου που θα πραγματοποιηθεί η επιστροφή τους, η επιστροφή των χρημάτων σας θα ολοκληρωθεί άμεσα και στο ακέραιο από την ημερομηνία που θα παραλάβουμε τα προϊόντα.

Σε επιστροφές όπου το προϊόν δεν είναι στην κατάσταση που σας παραδόθηκε, η fashioneshop επιφυλάσσεται του δικαιώματός της να μην σας επιστρέψει την αξία αγοράς του προϊόντος.

^ κατηγορία  ^ κορυφή

Αγόρασα ένα προϊόν μα δε μου κάνει το νούμερο..

Μπορείτε να αλλάξετε ένα προϊόν (μόνο ρούχο ή παπούτσι) που δεν σας έκανε το νούμερο εντός 10 ημερών από την παραλαβή. Θα επικοινωνήσετε στο email orders@fashioneshop.gr ή στο φαξ 2106659257 αναφέροντας τον κωδικό παραγγελίας, το ονοματεπώνυμο σας, τη διευθυνση καθώς και το σε τι νούμερο θα θέλατε να το αλλάξετε. Εφόσον υπάρχει διαθέσιμο στοκ θα χαρούμε να σας κάνουμε την αλλαγή. Εάν δεν υπάρχει διαθέσιμο στοκ τότε θα σας επιστρέψουμε χρήματα . Όσον αφορά τους όρους επιστροφής διαβάστε και την αντίστοιχη ερώτηση Μπορώ να επιστρέψω ένα προϊόν; Σε κάθε περίπτωση το προϊόν πρέπει να είναι σε άριστη, αχρησιμοποίητη κατάσταση, οπότε παρακαλούμε όπως δοκιμάζετε προσεκτικά όλα τα προϊόντα και όσον αφορά τα παπούτσια να πατιούνται για δοκιμή σε χαλί. Κατά την επιστροφή πρέπει να έχουν όλα τους τα καρτελάκια και όλες τους τις ετικέτες όπως κατά την παραλαβή. Η συσκευασία είναι μέρος του προϊόντος. Εάν δεν καλύπτονται οι παραπάνω συνθήκες δεν θα γίνεται δεκτή η αλλαγή.

^ κατηγορία  ^ κορυφή

Πραγματοποίησα επιστροφή, πότε θα έχω τα χρήματα μου;

Η επιστροφή των χρημάτων σας θα πραγματοποιηθεί άμεσα με την παραλαβή του προϊόντος και του ελέγχου της κατάστασής του. Θα επικοινωνήσουμε μαζί σας για την επιβεβαίωση της επιστροφής των χρημάτων σας. Ο τρόπος επιστροφής χρημάτων είναι συνήθως κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό σας.

^ κατηγορία  ^ κορυφή 

Tα έξοδα αποστολής σε περίπτωση επιστροφής ή αλλαγής θα μου επιστραφούν;

Σε περίπτωση επιστροφής ή αλλαγής το έξοδα αποστολής δεν επιστρέφονται.

^ κατηγορία  ^ κορυφή