Αποστολές Επιστροφές

Παραγγελία / Παράδοση Προϊόντων/ Έξοδα Αποστολής


Ολοκλήρωση παραγγελίας:

Με το που ολοκληρώνεται η παραγγελία σας, εμφανίζεται το ακόλουθο μήνυμα (παράδειγμα): «Η ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΣΑΣ ΟΛΟΚΛΗΡΩΘΗΚΕ. ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ. O αριθμός παραγγελίας σας είναι 71243. Παρακαλούμε ελέγξτε το e-mail σας. Σας έχουμε αποστείλει ένα επιβεβαιωτικό e-mail με τις λεπτομέρειες της παραγγελίας σας.»

Δωρεάν μεταφορικά για παραγγελίες άνω των 30€ για όλη την Ελλάδα.
Έξοδα αποστολής  2,50€ για παραγγελίες κάτω των 30€ για όλη την Ελλάδα.

Για την Κύπρο τα έξοδα απόστολής είναι €10 μέχρι 2 κιλά και κατόπιν υπολογίζεται ανάλογα με το βάρος κατά την ολοκλήρωση της παραγγελίας.

Για την Βουλγαρία τα έξοδα απόστολής είναι €6.20 μέχρι 2 κιλά και κατόπιν υπολογίζεται ανάλογα με το βάρος κατά την ολοκλήρωση της παραγγελίας.

Για την υπόλοιπη Ευρώπη το κόστος υπολογίζεται κατά την ολοκλήρωση της παραγγελίας.

Οι ημέρες παράδοσης είναι από Δευτέρα μέχρι Παρασκευή και από τις 9.00 πμ μέχρι 5.00 μμ. Σε περιπτώσεις απαίτησης του αγοραστή άλλης ώρας και άλλης μέρας παράδοσης θα πρέπει να γίνεται βάση συνεννόησης με το τηλεφωνικό κέντρο της Fashion e-Shop .

Για την Ελλάδα η παράδοση της παραγγελίας θα πραγματοποιείται εντός 2 εργάσιμων ημερών 
(στις δυσπρόσιτες περιοχές ενδέχεται να καθυστερεί 1 έως 2 ημέρες παραπάνω).

Για την Κύπρο την Βουλγαρία και όλη την υπόλοιπη Ευρώπη η παράδοση της παραγγελίας θα πραγματοποιείται εντός 4 εργάσιμων ημερών 
(στις δυσπρόσιτες περιοχές ενδέχεται να καθυστερεί 1 έως 2 ημέρες παραπάνω).

Παράδοση : Τα παραπάνω ισχύουν για όσα είδη αναφέρουν "Άμεση" Παράδοση και όχι για τα είδη που αναφέρουν "Παράδοση σε 7 έως 10 εργάσιμες ημέρες" ή αναφέρουν ότι παραδίδονται μετά από μια συγκεκριμένη ημερομηνία.

Καθυστέρηση παραγγελίας


Η παραγγελία σας μπορεί να καθυστερήσει για τους εξής λόγους:

Το προϊόν που παραγγείλατε δεν είναι διαθέσιμο: Ανάμεσα στα προϊόντα που προβάλλονται στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα, υπάρχει η σπάνια περίπτωση κάποιο να έχει εξαντληθεί και το ηλεκτρονικό μας σύστημα (on line) να μην έχει προλάβει να ενημερώσει αυτόματα για την διαθεσιμότητα του προϊόντος. Στην περίπτωση αυτή, υπάλληλος της εταιρείας μας θα επικοινωνήσει άμεσα μαζί σας για να σας δώσει όλες τις εναλλακτικές λύσεις ή ακόμα να γίνει και ακύρωση της παραγγελίας χωρίς να υπάρχει καμία οικονομική επιβάρυνση για τον καταναλωτή.

Σε περιόδους ακραίων καιρικών φαινομένων ή απεργιών καθώς και σε κάθε περίπτωση ανωτέρας βίας, που δύναται να επηρεάσει την μεταφορά και παράδοση της παραγγελιάς σας.

Σε περίπτωση που είναι αδύνατη η τηλεφωνική ή/και η μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail) επικοινωνία μαζί σας (εάν παρουσιαστεί κάποιο πρόβλημα στην παραγγελία σας, είτε σε σχέση με το προϊόν είτε σε σχέση με την πληρωμή του) επειδή πχ τα στοιχεία που έχετε καταχωρήσει δεν είναι σωστά ενημερωμένα.

  
Υπαναχώρηση / Επιστροφή - Αλλαγή Προϊόντων


Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε και να ζητήσετε την αντικατάσταση τους μια και η φύση των ειδών ρουχισμού και υποδημάτων είναι τέτοια που κάποιες φορές μπορεί να μην καλύψουν τις προσδοκίες σας εξαιτίας της μη φυσικής παρουσίας τους κατά την αγορά.

Επιστροφή Μη Ελαττωματικών Προϊόντων
Πιστεύω μας είναι ότι το ηλεκτρονικό κατάστημα δεν πρέπει να διαφέρει σε τίποτα από ένα φυσικό κατάστημα της αλυσίδας Fashion e-Shop έτσι είτε η επιστροφή γίνεται λόγω αλλαγής μεγέθους, χρώματος είτε για οποιοδήποτε λόγο όπως για παράδειγμα επειδή δεν μείνατε ευχαριστημένοι από το προϊόν σας, παρέχεται η δυνατότητα της επιστροφής εντός 15 εργάσιμων ημερών από την ημέρα παραλαβής.

Εάν η επιστροφή δεν πραγματοποιηθεί εντός 15 εργασίμων ημερών τότε η Fashion e-Shop δύναται να μην αποδεχτεί την όποια επιστροφή για αντικατάσταση ή ακύρωση της συναλλαγής.
Τονίζουμε ότι ημερομηνία αποστολής του επιστρεφόμενου προϊόντος θεωρείται αυτή που αναγράφεται από τον courier στην απόδειξη παραλαβής, για τον έλεγχο του εμπροθέσμου.
Σε κάθε περίπτωση τα επιστρεφόμενα προϊόντα πρέπει να βρίσκονται στην κατάσταση που παραλήφθηκαν από τον πελάτη, πλήρη και χωρίς φθορές και η συσκευασία τους να είναι αυτή που κανονικά συνοδεύει το προϊόν και να είναι σε άριστη κατάσταση, μαζί με όλα τα έγγραφα τα οποία συνόδευαν το προϊόν (π.χ. ΔΑΤ, Απ. Λιανικής, Φορτωτική κ.ο.κ). Για επιστροφές από Ελλάδα τα έξοδα επιστροφής καλύπτονται από την εταιρεία μας μόνο όταν η επιστροφή γίνεται με την συνεργαζόμενη με εμάς εταιρεία courier. 


Επιγραμματικά η επιστροφή και αντικατάσταση ενός προϊόντος είναι εφικτή υπό τις κάτωθι προϋποθέσεις:
 

  • επικοινωνήστε εκ πρώτης στο τηλέφωνο ή αποστείλετε email στην διεύθυνση info@fashioneshop.gr αιτιολογώντας τον λόγο της επιστροφής
  • η επιστροφή να πραγματοποιείται εντός 15 εργασίμων ημερών από την ημερομηνία παραλαβής της παραγγελίας
  • το προϊόν να μην έχει χρησιμοποιηθεί
  • το προϊόν να είναι συσκευασμένο στην αρχική του συσκευασία και να συνοδεύεται από όλες τις ετικέτες του


Εάν το προϊόν δεν πληρεί τους προαναφερθέντες όρους, θα επιστρέφεται στον αποστολέα. 

Επιστροφή Ελαττωματικών Προϊόντων
Στις περιπτώσεις κατά τις οποίες με αποδεδειγμένη υπαιτιότητα της Fashion e-Shop πουλήθηκαν προϊόντα κακής και ελαττωματικής ποιότητας ή από λάθος στην λήψη της παραγγελίας, στην τιμολόγηση, στην αποστολή, κατεστραμμένα κατά την μεταφορά, με κακή συσκευασία κ.λ.π. τότε αναλαμβάνει πλήρως την ευθύνη της αντικατάστασης, το κόστος επιστροφής (οπότε θα καταθέσει το αντίστοιχο ποσό εξόδων σε λογαριασμό τραπέζης που θα της υποδειχτεί), καθώς επίσης και τα έξοδα επαναποστολής.
Οι όροι επιστροφής παραμένουν οι ίδιοι με αυτούς που προαναφέραμε.